Suomen

Suomen Joogaliitto
– joogaajien asialla jo vuodesta 1967

Jooga sopii jokaiselle

Suomen Joogaliitto ylläpitää Suomen Joogaopistoa Saarijärvellä. Opistolla järjestetään kursseja ja jooganopettajakoulutusta ympäri vuoden.

Opistolla joogan ikiaikaiset perinteet elävät monipuolisena suomalaisena joogana. Mukaan on helppo tulla ikään ja asuinpaikkaan katsomatta. Joogan hyvää tekeviin vaikutuksiin saat tuntumaa jo ensimmäisillä harjoituskerroilla. Monelle joogasta tulee elämäntapa, tie tasapainoiseen kehon ja mielen kokonaishyvinvointiin.

Lue alta ajankohtaiset kuulumiset ja uutiset!

kaksi naista joogaa luonnossa, koivujen juurella

Liity mukaan jäseneksi

Suomen Joogaliitto on ollut joogaajien asialla jo vuodesta 1967. Suomen Joogaliitto edistää joogan harrastusta ympäri Suomea ja ylläpitää Joogaopistoa Saarijärvellä.

• Lähde tutustumaan Euroopan joogayhteisöön

Euroopan Joogaunioni järjestää vuosittain suositun kansainvälisen joogakongressin Zinalissa, Sveitsissä. Kongressi on järjestetty vuodesta 1973 lähtien. Gèrard Blitz loi Joogaunionista eri maiden joogaliittojen edustajille kohtauspaikan, missä jakaa omia kokemuksia ja tutustua kansainväliseen joogayhteisöön.

Zinalin kylä sijaitsee korkealla Val d’Anniviersissa, Alppien korkeimpien vuorten ympäröimänä. Kauniit maisemat, puhdas luonto ja raikas vuoristoilma täydentävät joogaviikon kokemuksia. Joogakongressin ohjelma on erittäin runsas ja monipuolinen. Viikon aikana valittavana on runsaasti luentoja, harjoituksia, työpajoja ja keskustelutilaisuuksia.

Vuoden 2024 tapahtuma järjestetään 18.-23.8.2024. Voit lähteä matkalle täysin itsenäisesti tai lähteä Suomen Joogaliiton ryhmämatkalle. …Lue lisää

• Joogaliiton hallitukseen uusia jäseniä Talvipäiviltä

Talvipäivillä Jyväskylässä järjestetyssä Suomen Joogaliiton vuosikokouksessa valittiin hallitukseen seuraavalle kolmivuotiskaudelle kolme uutta edustajaa:

Maija Keinänen Tuusulasta, Tarja Koskimies Ilmajoelta ja Aimo Törmänen Porvoosta. Lisäksi hallituksessa jatkaa Ritva Ylönen Tampereelta.

Puheenjohtajana jatkaa Minna Lahdenperä. Kaiken kaikkiaan hallituksessa on kaksitoista jäsentä. Onnea ja menestystä hallitukselle uudelle toimikaudelle.

Kiitos kaikille Talvipäiville osallistuneille ja hienon tapahtumaviikonlopun järjestäjille. Ensi vuonna tavataan Talvipäivillä Kuopiossa 14.-16.3.2025!

• 50 vuotta vanha Joogaopistomme kaipaa kunnostusta ja remonttia.

Liittymällä jäseneksi voit tukea Joogaopiston toimintaa. Tiedustelut opisto@joogaliitto.fi.

31.3.2024 mennessä jäsenistö on lahjoittanut 125 542 euroa. Jokainen euro on tärkeä osa ponnistusta. Lämmin kiitos tuestasi!

• Joogaopiston lankapuhelinnumero ei toimi enää vuonna 2024

Joogaopiston toimiston lankapuhelinnumeron toiminta lakkasi vuoden 2023 lopussa. Tallenna uusi numero 040 577 8682 puhelimeesi!

Puhelimeen vastataan varmimmin arkisin kello 10–15. Numeroon voi lähettää viestin myös WhatsAppilla.

• Maksuvaihtoehtoina myös Edenred, Smartum ja Epassi

Voit maksaa kurssimaksumme myös Edenredillä, Smartumilla ja Epassilla. Kysy lisää opistolta. Tervetuloa opistolle pitämään itsestä hyvää huolta!

Tulevat joogakurssit

Kursseja järjestetään joogan harrastajille Saarijärven kurssikeskuksessa vuoden ympäri. Alla näet osan tulevista joogakursseistamme. Olitpa vasta-alkaja tai jo kokenut joogaaja, olet tervetullut mukaan! Huomaathan, että kotisivuillamme on myös uusia kursseja, joita ei ole vielä ollut viimeisimmässä Joogalehdessä.

Tulevat tapahtumat