42. Yinjooganopettajakoulutus 1/2, 3 vrk **kurssi on täynnä, ilmoittaudu jonotuslistalle**

31.07.2023 - 03.08.2023

Ohjaajat: Katja Heikkiläinen, yinjooganopettaja (RYT), Päivi Romo, Jooganopettaja SJL®, yinjooganopettaja (RYT), Sirpa Immonen, Jooganopettaja SJL®, yinjooganopettaja SJL

Koulutus (50 h) toteutetaan kahtena lähijaksona, joiden välissä tehdään oppimistehtävä. Koulutuksen toinen jakso Joogaopistolla 2.–5.1.2024. Koulutuksen pääsyedellytyksenä on suoritettu jooganopettajakoulutus (SJL tai RYT500).

Hakulomake Joogaliiton verkkosivuilla https://joogaliitto.fi/opettajakoulutus/

2 hh suihku ja wc käytävällä 295 €, huone yksin omaan käyttöön 375 €