60.* Läsnäolo ja tilan kokeminen, 3 vrk *** Ilmoittautuminen kurssille avautunut ***

20.10.2022 - 23.10.2022

Ohjaajat: Sanna Suikula ja Jenni Andersson, jooganopettajat SJL®

Läsnäolon kautta voimme havaita kokemuksemme yksityiskohtia sekä löytää olemisen ilon ja lempeyden itseä kohtaan. Kuulostellaan sisäistä maisemaa

ja hoivataan sitä joogaharjoitusten, rentoutumisen ja meditaation avulla. Tutkitaan tilaa ja sen ilmenemistä harjoituksissa ja luennoilla pohjautuen joogateksteihin ja omiin kokemuksiin.

On fyysinen oma tila tehdä harjoitusta, tilaa ajatusten välillä, tilaa olla ja hengittää. Tarkastellaan myös liikkumattomuutta ja taukoja liikkeiden välissä sekä sisällä.

Alustava kurssiohjelma

Hinta: alkaen 280€

2 hh suihku ja wc käytävällä 280 €,  huone yksin 360 €
2 hh suihku ja wc huoneessa 305 €, huone yksin 415 €

Näistä hinnoista vähennetään jäsenalennus 5 %.

.

20.10.2022