Lähde tutustumaan Euroopan joogayhteisöön

Euroopan Joogaunioni järjestää vuosittain suositun kansainvälisen joogakongressin Zinalissa, Sveitsissä. Kongressi on järjestetty vuodesta 1973 lähtien. Gèrard Blitz loi Joogaunionista eri maiden joogaliittojen edustajille kohtauspaikan, missä jakaa omia kokemuksia ja tutustua kansainväliseen joogayhteisöön.

Zinalin kylä sijaitsee korkealla Val d’Anniviersissa, Alppien korkeimpien vuorten ympäröimänä. Kauniit maisemat, puhdas luonto ja raikas vuoristoilma täydentävät joogaviikon kokemuksia. Joogakongressin ohjelma on erittäin runsas ja monipuolinen. Viikon aikana valittavana on runsaasti luentoja, harjoituksia, työpajoja ja keskustelutilaisuuksia.

Vuoden 2024 tapahtuma järjestetään 18.-23.8.2024. Voit lähteä matkalle täysin itsenäisesti tai lähteä Suomen Joogaliiton ryhmämatkalle. …Lue lisää