Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

29. The Yogasutra TXV_4, 3 vrk

12.06.2023 - 15.06.2023

Ohjaajat: Hanna Staaff ja Karina Freij, käytännön järjestelyistä vastaa Ritva Kuure, Jooganopettaja SJL®.

Hinta alkaen 445 €

The Yoga Sutra – key concepts from chapter four Patanjalis Yoga Sutra is considered to be the first and still most important text on yoga. It  explains on a very deep level how our mind works and is as relevant today as 2000 years ago.The sutra-s also gives us many practical suggestions for how to work with our mind.

In this course we will discuss key concepts from the fourth chapter of this text. This chapter talks about Kaivalyam, freedom, the final goal of yoga. It also presents some key concepts like samskara-s and vasana-s, habits and deep patterns, and the difference between the mind, citta, and the Seer, purusa. During these days we will also chant the sutra-s that we are discussing and experience some of the practices that yoga has to offer; asana, pranayama and meditation.

Voit osallistua kurssille vaikka et olisi osallistunut aiemmille jaksoille. Kurssin kielenä on englanti. Tule rohkeasti mukaan, tulkataan yhdessä tarvittavin osin.

Koulutuskursseille on jatkuva ilmoittautuminen.

Majoitusvaihtoehdot:

2 hh suihku ja wc käytävällä 445 €,
2 hh suihku ja wc huoneessa 470 €
Bobila 1 hh 470 €
1 hh päärakennuksessa 550 €

Huomaa näistä hinnoista vähennetään jäsenalennus 5 %.

Ota yhteyttä toimistoon, mikäli haluat maksaa kurssin tai osan siitä Edenred-, Smartum- ja Epassi- mobiilimaksutavoilla.

Voit halutessasi maksaa kurssimaksun myös kahdessa tai kolmessa osassa. Jos haluat maksaa kurssin osissa, ota yhteyttä toimistoon.

Tiedot

Alkaa:
12.06.2023
Loppuu:
15.06.2023
Tapahtumaluokka:

*pakollinen tieto

Henkilötiedot

Sukupuoli*
    NainenMiesMuu

Haluaisitko liittyä Joogaliiton jäseneksi?*
    KylläEiOlen jo jäsen

Majoitus*

Valitse mieleisesi majoitusvaihtoehto alla olevasta valikosta.
    2 hh, suihku ja wc käytävällä2 hh, suihku ja wc huoneessa1 hh Bobilassa1 hh päärakennuksessa

Otamme yhteyttä muutaman päivän kuluessa.

Erityisruokavalio:
    LaktoositonGluteeniton
    Muu erityisruokavalio

Suomen Joogaliitto saa lähettää minulle sähköpostia.

Yhteystietojani saa luovuttaa muille kurssille osallistuville (kuljetusten sopimista varten):
    Kyllä, pyydän kyytiä
    Kyllä, tarjoan kyytiä

Kimppakyytejä voi tiedustella tai tarjota Suomen Joogaopiston Facebook-sivujen kautta ryhmässä Kimppakyyti Joogaopistolle.