Suomen

Suomen Joogaliitto
– joogaajien asialla jo vuodesta 1967

Jooga sopii jokaiselle

Suomen Joogaliitto ylläpitää Suomen Joogaopistoa Saarijärvellä. Opistolla järjestetään kursseja ja jooganopettajakoulutusta ympäri vuoden.

Opistolla joogan ikiaikaiset perinteet elävät monipuolisena suomalaisena joogana. Mukaan on helppo tulla ikään ja asuinpaikkaan katsomatta. Joogan hyvää tekeviin vaikutuksiin saat tuntumaa jo ensimmäisillä harjoituskerroilla. Monelle joogasta tulee elämäntapa, tie tasapainoiseen kehon ja mielen kokonaishyvinvointiin.

Lue alta ajankohtaiset kuulumiset ja uutiset!

kaksi naista joogaa luonnossa, koivujen juurella

Liity mukaan jäseneksi

Suomen Joogaliitto on ollut joogaajien asialla jo vuodesta 1967. Suomen Joogaliitto edistää joogan harrastusta ympäri Suomea ja ylläpitää Joogaopistoa Saarijärvellä.

• Hämeenlinnan yhdistys tiedottaa:
    Koko kaupunki joogaa

Hei kaikki joogan ystävät

Hämeenlinnan Joogayhdistys ja paikalliset joogakoulut järjestävät jo perinteeksi tulleen Koko kaupunki joogaa -tapahtuman lauantaina 13.8. klo 9-16 Wetterhoffin Wanhassa kutomossa (Palokunnankatu 9).

Tervetuloa tutustumaan vaikka koko päiväksi joogan eri lajeihin yhdessä perheen ja ystävien kanssa! Päivän päättää Katja Hietasen luento Mieli ja jooga sekä restoratiivinen joogaharjoitus. Ota mukaan oma jooga-alusta, mukava lämmin vaatetus, joogaviltti ja vesipullo.

Nähdään elokuussa. Kiva taas joogata yhdessä!

• Joogakodillemme lahjoitus

Meidän komeaan ikään ehtinyttä, kaikkien yhteistä joogakotia remontoidaan, jotta pääsemme nauttimaan siellä joogan hyvää tekevistä vaikutuksista tulevinakin vuosina.

Jäsenenä voit lahjoittaa rakennusrahastoon valitsemasi summan joko käydessäsi opistolla tai koska tahansa suoraan rakennustilille (FI05 1544 3000 2394 13).

30.6.2022 mennessä varoja on kerätty 29 013 euroa. Jokainen euro on tärkeä osa ponnistusta. Lämmin kiitos tuestasi!

• Oulun Jooga ry:n tervehdys

Jos liikut valkeassa kaupungissamme vuoden 2022 puolella, tule mukaan seuraaviin:

KESÄJOOGA kesä-heinäkuussa 7.6.–28.7. (ei 23.6.) Myllytullin koululla (Kirkkokatu 1, sisäänkäynti puiston puolelta), tiistaisin ja torstaisin klo 17.00–18.30. Käteismaksu 10 e (Oulun jooga ry:n jäsenet 7 e) paikan päällä.

METSÄJOOGAPÄIVÄ lauantaina 24.9. Isokankaan luonnonsuojelualueella Ahinmajalla (Isokankaantie). Ilmoittautuminen Oulun Jooga ry:lle.

VÄREJÄ JA VÄRINÄÄ – TRE®:TÄ JA TAIDETTA -tapahtuma lauantaina 19.11. klo 10.00–16.00 Kulttuuritalo Valveella (Hallituskatu 7). Voit ilmoittautua TRE®-stressinpurkumenetelmän alkeisiin, taidetyöpajaan tai kumpaankin. Ilmoittautuminen Oulun Jooga ry:lle.

Lisätietoja tapahtumista saat nettisivuiltamme oulunjooga.net. Päivitämme hinnat ja tarkemmat tiedot lähempänä tapahtumia. TERVETULOA!

• Hämeenlinnan joogayhdistys tiedottaa:

Mitä jos tekisit tai yhdistyksenne tekisi kesäisen retken Hämeenlinnaan?

21.6.2022 KANSAINVÄLISENÄ JOOGAPÄIVÄNÄ 100 AURINKOTERVEHDYSTÄ Linnanpuistossa klo 10-11.30 ja iltatapahtuma torilla klo 18.

Tule tekemään kanssamme aurinkotervehdyksiä Linnanpuistoon. Ota mukaasi oma joogamatto ja halutessasi piknik-herkut. Myynnissä joogayhdistyksen kasseja 25 € ja maton kantonauhoja 15 €, maksutapa käteinen.

ILTATAPAHTUMA klo 18 Hämeenlinnan torilla

Perinteinen astangajoogaharjoitus ohjattuna torin lavalla. Kaikki, joille astangajoogan seisomasarja on tuttu, ovat tervetulleita mukaan harjoitukseen – täytetään lava ja koko tori. Oma matto mukaan.

19.15 MIKSI JOOGA ON HYÖDYLLISTÄ. Janne Kontala kertoo joogan hyödyistä ja tarkoituksesta sekä päättää illan yhteiseen mantraresitaatioon.

JOOGAKIRPPIS TAPAHTUMAN AIKANA TORIN LAVAN YMPÄRISTÖSSÄ

Tule myymään itsellesi tarpeettomia jooga- ja hyvinvointitarvikkeita. Joko omalle pöydälle (tori järjestää) tai yhteiselle pöydälle. Yhteiselle pöydälle tuotaviin tavaroihin on merkittävä näkyvästi omat yhteystiedot, jolloin tulot ohjautuvat oikeaan osoitteeseen tai MobilePay.

Elokuussa 13.8.2022 KOKO KAUPUNKI JOOGAA Wetterhoffilla. Hämeenlinnassa on paljon kivaa nähtävää linnan lisäksi: taidemuseo, kaupungin museo, Aulanko ja Ahvenisto.

Toivottavasti tavataan

Hämeenlinnan joogayhdistyksen hallitus

P.S. NETTI-SIVUMME ON UUSITTU:  hmljooga.fi (siellä tarkemmin päivän kulusta ja myöhemmin Koko kaupunki joogaa -tapahtumasta)

• Lisää maksuvaihtoehtoja

Voit jatkossa maksaa kurssimaksumme myös Edenredillä, Smartumilla ja Epassilla. Kysy lisää opistolta. Tervetuloa opistolle pitämään itsestä hyvää huolta!

• Jäsenyhdistykset huomio!

Haluamme tarjota jäsenyhdistyksillemme mahdollisuuden jakaa omia uutisia täällä ajankohtaisissa. Lähetä uutinen meille osoitteeseen opisto@joogaliitto.fi. Huomaathan, että julkaistavan uutisen tulee olla jollain tavalla yleisesti tai valtakunnallisesti kiinnostava. Kysy meiltä lisätietoa tarvittaessa – autamme mielellämme!

• Zinalin kongressi lähestyy

Euroopan Joogaunioni järjestää vuosittain suositun kansainvälisen joogakongressin Zinalissa, Sveitsissä. Tutustu Zinaliin tarkemmin täältä.

Zinalin joogakongressin vuoden 2022 ohjelman pääset katsomaan täältä.

Tulevat joogakurssit

Kursseja järjestetään joogan harrastajille Saarijärven kurssikeskuksessa vuoden ympäri. Alla näet osan tulevista joogakursseistamme. Olitpa vasta-alkaja tai jo kokenut joogaaja, olet tervetullut mukaan!

Tulevat tapahtumat