275.* Syvennä joogaasi, 3 vrk

02.06.2023 - 05.06.2023

Ohjaajat: Tarja Haapala ja Heidi Höök-Mustamäki, Jooganopettajat SJL®

Tule mukaan tutkimaan omaa joogaharjoitustasi. Kurssilla teemme katsauksen joogan historiaan ja tutustumme joogafilosofian perusteisiin. Käymme läpi joogaharjoituksen periaatteita ja tutustumme lähemmin harjoituksissa mukana oleviin asanoihin. Tutkimme myös luonnollista tietoista hengitystä joogaharjoituksessa. Kurssi sopii mainiosti myös jooganopettajakoulutusta harkitseville orientoivaksi kurssiksi.

Syvennä joogaasi alustava kurssiohjelma (PDF)

Otamme käyttöön varausmaksun: kurssi-ilmoittautumisen yhteydessä perimme 30 euroa, joka hyvitetään kurssimaksusta. Mikäli peruutat osallistumisesi kurssille, varausmaksua ei palauteta. Varausmaksu koskee uusia varauksia 1.4.2023 alkaen.

2 hh suihku ja wc käytävällä 295 €, huone yksin omaan käyttöön 375 €
2 hh suihku ja wc huoneessa 320 €, huone yksinomaan käyttöön 435 €