50. Syventävä pranayama, 3 vrk

28.08.2023 - 31.08.2023

Ohjaajat: Antti Heikinheimo ja Jorma Rusanen, Jooganopettajat SJL®

Kurssin tavoite on tukea ja syventää oppilaan pranayama-harjoitusta. Kurssi on tarkoitettu oppilaille, joiden harjoitus on jo syventynyt ja jotka hallitsevat pranayama- harjoituksen perusteet, joita kurssin aluksi keskustellen kerrataan. Kurssilla tehdään pranayama-harjoitusta ja sitä tukevaa asanaharjoitusta, keskustellaan niiden esiin nostamista haasteista ja kokemuksista, kerrataan valmistelevia, puhdistavia ja varsinaisia pranayama-tekniikoita ja syvennytään joogisen meditaation perusteisiin. Tarkoituksena on hengittää, hellittää, jakaa ja nauttia loppukesän päivistä ja savusaunan lämmöstä.

Syventävä pranayama – kurssiohjelma (PDF)

Otamme käyttöön varausmaksun: kurssi-ilmoittautumisen yhteydessä perimme 30 euroa, joka hyvitetään kurssimaksusta. Mikäli peruutat osallistumisesi kurssille, varausmaksua ei palauteta. Varausmaksu koskee uusia varauksia 1.4.2023 alkaen.

2 hh suihku ja wc käytävällä 295 €, huone yksin omaan käyttöön 375 €
2 hh suihku ja wc huoneessa 320 €, huone yksinomaan käyttöön 435 €