16. * Ashram-viikonloppu: Kohtaamisia hiljaisuudessa, 3 vrk ***kurssilla on vapaita paikkoja***

06.04.2023 - 09.04.2023

Ohjaajat: Eija Pusila-Verona, Jooganopettaja SJL® ja Jaana Irmeli Turunen, jooganopettaja/linjaava jooga, BMC somaattinen liike, tanssitaiteen tohtori

Noudatamme intialaisen ashramin (joogakeskuksen) kaltaista päiväohjelmaa. Päivä aloitetaan varhaisella meditaatiolla tai hiljaisella kävelyllä. Aamu- ja iltapäivällä on asanaharjoituksia. Satsang-luento avaa joogan syvempiä saloja ja Helsingin Joogayhdistyksen 50-vuotista historiaa. Työpaja vie matolla omaan harjoitukseen keskittymiseen, mutta myös matolta tilaan, jossa tutkimme, kuinka asanaharjoitus tukee ja kannattelee kehoa, kun siirrymme kohti vapaampaa liikettä. Loppupäivästä saamme kokea meditatiivista ohjelmaa ohjatusta rentoutuksesta äänimaljakylpyyn ja pääsemme myös kokemaan mantrojen laulamista.

Ashram-viikonloppu (PDF)

Otamme käyttöön varausmaksun: kurssi-ilmoittautumisen yhteydessä perimme 30 euroa, joka hyvitetään kurssimaksusta. Mikäli peruutat osallistumisesi kurssille, varausmaksua ei palauteta. Varausmaksu koskee uusia varauksia 1.4.2023 alkaen.

2 hh suihku ja wc käytävällä 345 €, huone yksin omaan käyttöön 425 €
2 hh suihku ja wc huoneessa 370 €, huone yksinomaan käyttöön 485 €

Ota yhteyttä toimistoon, mikäli haluat maksaa kurssin tai osan siitä Edenred-, Smartum- ja Epassi-mobiilimaksutavoilla. Mikäli haluat maksaa kurssimaksun  kahdessa tai kolmessa osassa, ota yhteyttä toimistoon.

06.04.2023
09.04.2023