21.* Jooga ja luonto, 3 vrk

10.05.2023 - 13.05.2023

Ohjaajat Anne Grönlund ja Tuula Hartikainen, Jooganopettajat SJL®

Tule retkeilemään ja joogaamaan Saarijärven keväiseen luontoon. Retkeilemme Pyhä-Häkin kansallispuistossa ja Joogaopiston lähimaastossa. Tutustumme myös alueen kasvistoon. Pyhä-Häkin ikimetsä ja kosken kuohut virittävät aistit ja rauhoittavat mielen. Joogaharjoituksia tehdään luonnossa ja opiston rauhassa. Savusauna lämpiää ja maukas kasvisruoka hellii mieltä ja vatsaa. Mukaan säänmukaiset kengät ja retkeilyvarusteet. Pyhä-Häkin retkelle saamme mukaan retkieväät, joten ota mukaan oma termospullo. Retkikohteisiin liikutaan kimppakyydein.

Tällä kurssilla on voimassa juhlavuoden tarjous 40 euron alennus eläkeläisille, opiskelijoille ja työttömille työnhakijoille. Mainitse ilmoittautuessasi kurssille jos käytät tämän edun. Esitä opistolle tullessasi eläkeläis- tai opiskelijakortti tai todistus työnhaun voimassaolosta.
Huomaathan, että juhlavuoden alennuksia ei voi yhdistää keskenään: esimerkiksi eläkeläis- ja ystäväalennusta ei voi sama henkilö saada samasta kurssista.

Jooga ja luonto -kurssiohjelma (PDF)

Otamme käyttöön varausmaksun: kurssi-ilmoittautumisen yhteydessä perimme 30 euroa, joka hyvitetään kurssimaksusta. Mikäli peruutat osallistumisesi kurssille, varausmaksua ei palauteta. Varausmaksu koskee uusia varauksia 1.4.2023 alkaen.

2hh suihku ja wc käytävällä 295 €, huone yksin omaan käyttöön 375 €
2hh suihku ja wc huoneessa 320 €, huone yksinomaan käyttöön 435 €